Annons:
Etikett19-ot-off-topic
Läst 955 ggr
[alisja]
7/30/12, 10:50 PM

Hej mina vänner!

Såg en tråd på tonåringar iFokus om vad som gjorde människor glada, så jag tänkte flytta över den hit.. Nu vill jag inte veta av vinna på lotto saker som gör er glada utan små vardagliga saker.. Så, vad gör dig glad?

Annons:
giffan
7/31/12, 8:09 PM
#1

Ja du, det är ganska mycket egentligen…

Men när jag har den här känslan om att allt är bra…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

deeremf
8/4/12, 10:18 AM
#2

Ja det är en lista av saker.

Att känna hur mina råttor ligger och sover på min mage, eller putsa mitt hår samt försöka stjäla mat ur min mun.

Eller sova brevid min flickvän.

Leka med hennes son så han skrattar högt av glädje.

Att ha någonting att göra som skola/universitet/jobb istället för att bara gå och göra inget.

Att få träffa Hero. (mammas hund som pappa köpte bara några veckor innan han dog)

Att sitta och tänka på mitt liv och hur mycket jag har fått se och uppleva trots att jag bara är 22 år.

Att ha ett mål som jag går för. (det är inte själva att nå målet men resan dit som gör det hela så mycket bättre)

[alisja]
8/5/12, 12:29 AM
#3

#1: Visst är det, man får sig en liten tankeställare. Glad

#2: Underbart! Åh råttor.. Fina djur. Skrattande

immobilized
8/5/12, 8:52 PM
#4

Jag blir glad av många saker.
Om någon okänt människa på ex Hemköp säger hej och ser väldigt glad ut så smittar det av sig på mig och jag blir glad.
När det går bra för mina vänner, min pojkvän och familj. Ex nyss så fick min barndomsvän sitt drömjobb och en annan vän fick en liten dotter.
Att få krama på mina egna små kaniner gör mig också glad och lycklig över att jag har dem.
Blir glad av att få träna, har tränat kampsport några år nu och alltid varit med folk som verkligen uppmuntrat mig och varit väldigt peppande.
Blir också glad av att vara hos hästar då jag ridit sedan jag var liten.

Ja, det finns mycket som gör  mig glad som sagt. Att folk i allmänhet är trevliga och glada mot mig!

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Upp till toppen
Annons: