Annons:
Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 3063 ggr
michanna
2012-07-23 07:25

Hur göra för att söka personer i Chile

Jag är adopterad från chile och kan väldigt mycket om min historia.

Har namn på mina bio föräldrar. när och vart jag är född.

Hur går jag vidare ?.

jag kan inte ett ord spanska.

Annons:
[alisja]
2012-07-23 14:04
#1

Har du pratat med dina adoptiv föräldrar? Glad

giffan
2012-07-23 18:32
#2

Spännande, har du försökt att söka via tv spårlöst..?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

michanna
2012-07-23 19:48
#3

Nej. har inte försökt tidigare men har kommit fram till att jag vill veta mer. Men har fortfarande osäker om jag vill träffa dom ..

Jag är dotter till en ung kvinna som vart gravid med den gifta grannen… så jag vet att jag har halvsyskon. Men troligtviss vet inte min bio pappa om mig alls då dom skickade min mamma till släktingar när dom upptäckte relationen med grannen..

mina morfäräldrar säg till att adoptionen var bäst för min mamma..

Hon hade nog inte mycket att säga till om. 17 år var hon.

Denna kommentar har tagits bort.
[alisja]
2012-07-23 20:32
#5

Som jag förstod det har jag faktiskt haft en liknande historia, min mor födde mig när hon var 14 år och då hade ingen möjlighet att ha kvar mig även om hon ville.

Hur är det med dom som adopterade dig? Har dom berättat mycket? Och isåfall hur mycket? Förlåt om dina svar stod i texten och om jag missförstod det lite.. OskyldigGlad

michanna
2012-07-23 21:37
#6

Mina adoptivföräldrar har alltid vetat sanningen om min historia.. Men berättade först när jag väntade mitt första barn, när jag var 22.

Men detta har också att göra att min adoptivbror har ingen historia alls.. Lämnad på en polisstation vart han naken insvept i en filt…

Annons:
[alisja]
2012-07-23 21:40
#7

Men gud va hemskt.. Både för din bror och att dom inte berättade någonting för dig innan du fyllde hela 22 år.. Det är en lång tid, man ska inte ljuga eller undanhålla någonting för sina barn.

giffan
2012-07-23 22:26
#8

Jösses, tänk vad jobbigt att veta, men inte berätta…

Skönt att du fått veta nu, men självklart saknar man vissa saker iaf.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: