Annons:
Etikett01-att-vara-adopterad
Läst 2095 ggr
mansson1982
9/7/11, 6:44 PM

adopterade till en interjvu sökes

hejsan mitt namn är marielle. Det är såhär.. jag ska skriva ett examensarbete om er adopterade och hur er identitetsutveckling såg ut i högstadiet. Nu undrar jag om det finns några av er som skulle vilja ställa upp på en interju om just detta. ? är ni intresserad och vill veta mer så kan ni kontaka mig på min mail adress mansson1982@hotmail.com

DÅ kommer jag gå mer in på vad själva interjuvn kommer handla om. Själv klart så kommer jag skydda er och kommer inte lämna ut namn utan det blir påhittade namn.Vill även säga redan nu att interjuvn är bara för utbildningens skull…

Annons:
izabela polska
3/29/12, 10:09 AM
#1

WITAM MARIELLE.pISZE DO CIEBIE BO MAM NADZIEJE ZE MOZESZ MI POMOC W POSZUKIWANIU SIOSTRY KTORA ZOSTALA ADOPTOWANA DO SZWECJI  JAGODA MAGDALENA UR 11 MARZEC 1981 GDYNIA WSZYSTKIE DANE MOGLY ZOSTAC JEJ ZMIENIONE PO ADOPCJI:(NIEWIEM GDZIE MIESZKA W SZWECJI I JAK SIE NAZYWAJA JEJ RODZICE ADOPCYJNI:(ALE MOZE TO CO NAPISAALM PRZYDA SIE POMOCNE SZUKAM JEJ JUZ OD 20 LAT ALE  BEZ SKUTECZNIE.POMOZ MI JAK MOZESZ.POZDRAWIAM Z POLSKI

Upp till toppen
Annons: