Annons:
Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 1420 ggr
ebba86
4/15/10, 12:39 AM

Ska på första återbesöket på barnehemt i Indien

Det ska bli riktigt roligt att åka tillbaka till indien för att se sitt barnhem som man nu har varit ifrån på 17 år. Det känndes stort när en fröken från barnhemmet ringade idag och meddelade att dem har fått reda på att jag kommer på besök och att dem är så glada för det. Jag vill ha så mkt med mig till alla barnen på barnhemmet, men tyvärr så får jag inte med allt i min resväska:(

jag undrar om någon av er har något bra förslag eller tips på hur man kan transporetra kläder och leksaker som inte är allt för dyrt samt tar inte så lång tid att frakta??????????

Skulle bli så glad för tips som sagt:)

Annons:
giffan
4/15/10, 12:58 AM
#1

Men oj vad roligt det låter. När ska du åka?? Du måste berätta massa när du kommer tillbaka igen!

Det där med frakten.. kan du inte kolla med de som har hjälp organisationer om de kan hjälpa dig… det är ju till välgörenhet iaf. Eller kontakta något frakt bolag och kolla om de kan sponsra med transport på något sätt.

Kanske kan vi göra en insamling här på adopterade om du vill ha hjälp med det och få med mycket saker. Jag har kläder och säkert lite leksaker med som jag nu ska rensa ut. Om man kan fixa någon frakt så klart.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: