Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 1701 ggr
giffan
2009-09-04, 02:15

Vad skulle ni vilja veta?

Om era biologiska föräldrar?

Är det något ni funderat över?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

annemaria1962
2009-09-04, 02:27

vet ju ändå en del. o då hon inte vill ha kontakt. så har jag försökt att inte tänka för mycket på allt sådant. det skulle bara göra allt kompliserat o tungt. då jag vet att hon vill ju inte prata o berätta något självmant.

redhead82
2009-12-04, 01:31

Sanningen, den tycker jag att man förtjänar!

Trots att hag träffat kvinnan som födde mig har hon inte kunnat berätta allt som försiggicks under det att jag låg i magen, jag anar dock sanningen…

Själviskhet är ren och skär elakhet!

jag har aldirg heller sett henne som någon "mamma" till mig eftersom hon inte är det, aldrig har varit det och aldrig kommer att bli det!

Hon är kort och gott kvinnan som jag blev född av!

Avskyr när vänner och släkt ibland benämner henne som "min riktiga mamma", det finns i mitt tycke inget rätt eller riktigt i den bemärkelsen…

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

giffan
2009-12-04, 09:27

#2 Det du säger stämmer ju bra. Sanningen är ju egentligen allt.

Jag tycker det är jobbigt när man pratar om sin mamma, och alla tror att man pratar om sin biologiska mamma. Oavset om mina föräldrar inte har varit de bästa så har de alltid varit mina föräldrar. Jag skulle aldrig kunna se min biologiska mamma som min mamma. Hon är som sagt den som födde mig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

awjungfru57
2010-03-31, 22:27

jag ville veta hur hon mår, efter ett sånt beslut.

jag ville veta varför jag ser ut som jag ser ut, och intressen.

jag ville veta varför.

#2 du säger som jag tycker. De biologiska föräldrarna är b-föräldrar. De kvalar inte in som pappa eller mamma eftersom de aldrig fungerat som såna. Mina adoptivföräldrar är de som är mina riktiga föräldrar, mamma och pappa. Det är ju dom som alltid varit det, för mig.

[iurochskur]
2010-04-04, 23:07

Hittad

Upp till toppen