Annons:
Etikett15-om-sajten
Läst 1727 ggr
giffan
3/25/10, 11:03 AM

Ny medarbetare

Hälsar iurochskur (Maria) välkommen hit. Hon kommer att hjälpa mig lite med sajten.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
[iurochskur]
3/25/10, 11:09 AM
#1

Tackar!

Hoppas jag kan göra nytta.

giffan
3/25/10, 11:21 AM
#2

#1 Absolut! Så kul att ha dig med.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[iurochskur]
3/25/10, 12:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vem är jag då?

Jag heter Maria och är född och uppvuxen i storstaden Stockholm, bott lite varstans och däribland Norrköping. Slutdestinationen blev Västerås och nu 2 mil från Västerås i vackra Surahammar.

Jag har två underbara döttrar som heter Alice (snart 7 år) och Tuva (4½ år) och en blivande make, Mikael. Tillsammans har vi här hemma ett gäng dvärghamstrar som jag Maria har som hobby att föda upp. Här kan ni läsa mera om våra djur: www.guldgruvans.minwebbplats.se

När jag inte föder upp så är jag fritidsforskare (inte allt för länge till) med lite diverse sysslor vid sidan om, Medarbetare på tvillingar.ifokus och nu här på adopterade.ifokus.

Känns skoj att få vara med och hjälpa Anneli (Giffan) på dom båda sajterna.

Det var lite kort om mig.

Kram!

P.s bild på mig ensam fanns inte, så jag får ta en med min tvillingsyster. Jag är till höger.

giffan
3/25/10, 12:47 PM
#4

Ni är så ruggigt lika varandra. Först trodde jag att det var du på två bilder du klippt ihop och spegelvänt, då ni inte har luggen åt samma håll.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[iurochskur]
3/25/10, 12:49 PM
#5

#4 Hahaha….ja, jag kan garantera att det inte är spegelvänt. Vem vet, vi kanske är spegeltvillingar.

Kram!

giffan
3/25/10, 12:51 PM
#6

#5 Nä det ser man när man tittat noga på bilden, då är ni lite olika… men det är inte mycket.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: