Annons:
Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 2438 ggr
tildaa
9/11/09, 8:10 PM

Att skriva ett brev?

Jag blev adopterade från stockholm till en annan familj i stockholm direkt när jag föddes, det var 1990. Nu är jag alltså 19 år.. Jag har funderat länge på att ta kontakt på nått sätt med min biologiska mor.. Det känns ju lite skumt att bo i samma stad som ens biologiska familj. Jag har tydligen en äldre bror också, det är väll mest det jag är intresserad av. MEN hur skriver man ett brev på bästa sätt?Har försökt många  gånger, men det tar stopp liksom. Har någon nått råd?

Mvh, Tilda.

Annons:
giffan
9/11/09, 9:58 PM
#1

Jag skulle oxå vilja veta vad man ska skriva Glad

Det är antagligen ett av det svåraste brev man kan skriva.

Vet du att din biologiska mamma bor kvar i stockholm?

Jag hoppas att det kommer någon annan här som vill svara på vad man kan skriva i ett sådant brev. Kanske det finns någon här som skrivit ett sådant brev.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

smalandstyra
9/15/09, 1:20 PM
#2

jag tycker verkligen att du ska ska skriva ett brev , skriv ur hjärtat ,, jag var i din ålder då jag letade upp min biologiska mor och fick kontakt, att få veta sitt ursprung , varför man blev bortadopterad för inte stämde den historia som mina adoptivföräldrar sagt och en massa annat ,,det gör att man får en annan grund att stå på , det är en bit av sig själv som fattades som nu blev hel, och framför allt det du kan få är ett avvisande eller ett svar att dina föräldrar inte vill ha kontakt,, men det här du ju inte nu heller så det finns ju inget att förlora,, om du inte vet hur du hittar dina föräldrar ring skattemyndigheterna så får du namn och person nr ,, sök sedan bostadsadressen efter personnr ,, lycka till

giffan
9/18/09, 2:07 PM
#3

#0 Har du fått någon hjälp??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: