Annons:
Etikett19-ot-off-topic
Läst 1339 ggr
giffan
2009-08-26 17:53

Snart är sommaren slut

Vad har ni gjort i sommar?

Här har vi mest varit hemma och försökt bada då det varit fint väder. Åkte ner en tur till Danmark, och på vägen hem åkte vi på Älg safari!!! Det va nog det roligaste jag gjort på mycket länge! Tänk att få klappa en älg!!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
[Norum]
2009-08-26 18:16
#1

Vi har faktiskt inte gjort så mycket.. Vi har haft besök från mina gamla hemtrakter i Jämtland cå jag har visat dom Småland runt. Ullared tex.. Fast det gick bra, inte så vansinnigt mycket med folk ändå. Skönt!

Nu nästa söndag tankar jag bilen och oinnar upp till Jämtland, ska baka tunnbröd. Ska bli kul och jag längtar som en unge på julafton. :-)

Buffaomini
2009-08-29 19:05
#2

jag har jobbat heltid hela sommaren. hade ledigt (arbetslös) lite innan nollning på universitet började. längtar tills man kan ta ut betald semester…

#0 träffade en älg när jag åkte inlines. här behövs ingen safri för de :p ialf så uppskattar jag inte dessa stora djur. vände snabbare än snabbast :p

giffan
2009-08-30 23:43
#3

#2

Vart åker du inlines??

Jag vänder inte när jag ser en älg, men tyvärr springer de ifrån mig. Men på safarin kom de själva fram till bilen, jätte kul!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

annemaria1962
2009-09-04 02:35
#4

har väl mest varit hemma! men vi var 1 vecka o träffade mina söner i norrland+ en sväng till jämtland, så jag fick se var min sambo o hans yngsta son alltid är o fiska 1 vecka varje sommar! Glad det var roligt! o så otroligt vackert var det oxå. sedan har vi varit på sommarstugan som min sambo har i dalarna. där man verkligen kan njuta av lugnet o nu oxå, kantarelle! Glad de ska bli någon resa till under hösten oxå. o då kanske lite mer svamp! dom är ju såååå goda!!

Upp till toppen
Annons: