Annons:
Etikett18-övrigt
Läst 1356 ggr
giffan
5/31/09, 2:44 AM

MORS DAG

Hur firar ni det?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
5/31/09, 2:46 AM
#1

Röstade annat alternativ.

Då min mamma inte lever längre så firar jag heller inte henne.

Mina barn kommer ibland ihåg att det finns något som heter mors dag, och då brukar de säga grattis… Sambon vet jag inte om han vet om att det finns något som heter så…

Men jag tycker det kan vara mammornas dag alla dagar i veckan, man måste inte ha en speciell dag för att fira det.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tussebus
5/31/09, 11:51 PM
#2

Jag messade mamma idag samt skyällde lite på sonen att han inte grattat sin "riktiga" mamma på Mors Dag. På kvällen hade vi bjudit in min mamma på middag. Hon fick blommor också.

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

[Wiveka]
6/1/09, 5:00 PM
#3

Jag blev bjuden på Morsdags buffé på Fåfängan (restaurang/café).

JättetrevligtSkrattande

Buffaomini
6/3/09, 6:18 PM
#4

gav mamma presenter och blommor
vo var över och fikade

annemaria1962
9/4/09, 12:29 AM
#5

jag vill inte bli firad! är så mycket mer uppskattat då det kommer något när man inte alls ens väntat sig något!!

det ger då mig så mycket mer än då det är bestämt o planerat Glad

giffan
9/4/09, 12:33 AM
#6

#5 Jag håller med dig.

Visst är det konstigt att vi måste ha dagar för att minnas att visa villka vi tycker om…

Här firar vi endast födelsedagar, och Jul då såklart…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
annemaria1962
9/4/09, 1:02 AM
#7

jo, detta med speciella dagar o högtider har blivit mycket viktiga! kanske det har mycket med dom tider vi lever i…!? med mycket som tar vår tid, från dom vi har nära band till, igentlign, vår familj! o det kanske då gör att man vill ha vissa tider, då man ska verkligen träffas o ge varann något!

men som sagt. jag har inte något av detta på många år! Glad o mina barn vet att då vi träffas då har jag ändå nå¨got till dom både sådant dom kan behöva, men även en o annan överraskning! lika gör dom mot mig. även min sambo. även om jag firar han, för han vill då ha tårta vis födelsedagar, jul- nyar- påsk…ja, han säger ju själv då han vill ha de!! orsaken är främst, HAN ÄLSKAR GRÄDDTÅRTOR!!! Flört men det får han ju, så klart!! Skrattande

Upp till toppen
Annons: