Annons:
Etikett19-ot-off-topic
Läst 1383 ggr
giffan
2009-03-15 16:53

Rätt låt vann?

Eller? Vad tycker ni?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
spikes
2009-03-16 12:24
#1

ne röstade på månsen…och slutade titta när af ugglas gick vidareSkrattande

AnneN
2009-03-16 14:45
#2

Gillade den inte först men ju mer jag lyssnar på den ju bättre blir den och texten i sig är ju bra iallafall den del som jag förstår (kan inte franska) och hon har en otroligt bra röst.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tussebus
2009-03-16 23:21
#3

Jag tittade ju på hela programmet för en gångs skull (eller ja, jag tog mig väl en lur när ryska maffian kom) och även om jag inte direkt gillade något utav bidragen någe vidare så tror jag nog att den här låten (vad den nu heter) hade mer potential än "Snälla,Snälla, Snälla" (Snälla snälla sluta!!).

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Tatsja
2009-03-17 09:19
#4

Ser iote programmet, men hörde vinnarlåten på radion när jag hämtade kaffe. Hade inte en tanke på att det gick i radion och sa åt min son att det låter som Nightwish. De är populära här.

Hörde sen att Kempe skrivit den. Tror det var det som gjorde den bra

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

MoiraIne
2009-03-22 15:36
#5

Väldigt egen låt är det ju, men ändå inte för egen för att ha en chans internationellt. Gillade den inte alls från början, men det är en låt som växer. tror den antingen inte ens tar oss igenom kvalet eller så går den väldigt bra…för lyckas hon kvala så ger det mer tid att folk får höra låten fler gånger…och den växer faktiskt.

BrightGloria
2009-03-23 21:04
#6

Jag tycker faktiskt att denna låten var bra. :) Brukar inte tycka om opera men just denna är helt ok. :)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida

Annons:
Tatsja
2009-03-24 08:12
#7

Jag gillar opera, men är allätare. Fast inte dansband. Det gillar jag inte. Tror det är därför denna låt föll mig i smaken. Sen tycker jag om Kempe

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: