Annons:
Etikett15-om-sajten
Läst 1258 ggr
giffan
2009-01-17 11:34

Flera medlemmar

Jag funderar på om ni som är medlemmar här har några tips och idéer på hur vi ska få andra med intresse för adoptioner att hitta hit.

Alla förslag mottages tacksamt

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
2009-01-17 11:35
#1

Jag har reklamerat på några sajter här på iFokus, men det finns säkert flera ställen på nätet där man skulle kunna få lägga ut lite reklam att vi finns.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[Wiveka]
2009-01-17 13:35
#2

Adoptionsorganisationernas hemsidor?

Olika föreningar för adopterade, som ex AKF (adopterade koreaners förening)?

giffan
2009-01-17 18:57
#3

Ok ska kolla med lite olika om man kan få länka där.

Bra förslag Tack!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

xinluo
2009-01-18 13:15
#4

Ett tips är "Allt för föräldrar" har du kollat där? Annars kan jag skriva ett inlägg där om du vill.

Kram Kerstin

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

AnneN
2009-01-18 17:15
#5

#3 du kanske kan erbjuda dem ett länkbyte, att om de länkar till denna sida så lägger du in en länk till deras sida i länksamlingen.

Man kan även göra en reklamlapp som man sätter upp på olika anslagstavlor (i affären, på skolan/jobbet, mm).

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

xinluo
2009-01-18 17:38
#6

#5 vet inte hur man gör länkbyte Skäms men kan göra ett inlägg där och tipsa dom.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Annons:
giffan
2009-01-18 18:09
#7

#4 Jag vet inte vad "allt för föräldrar" är. Men det låter ju bra om man kan hitta flera ställen man kan tala om vart vi finns.

AnneN menar nog att om vi får länka på deras sida så kan jag lägga deras länk här på våran sida.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

AnneN
2009-01-18 18:31
#8

#6 jag menade precis som #7 sa =)

Jag kommer till veckan fixa en reklamlapp som giffan först får godkänna, sedan måste grabbarna bakom iFokus godkänna den, men sen lägger jag upp den här på sajten så att den som vill kan skriva ut den och sätta upp på anslagstavlor =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

giffan
2009-01-18 20:28
#9

#8 Super bra då kan alla använda den!

tack AnneN för hjälpen

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

exitingsvillemo
2009-01-23 02:36
#10

en bra idé är också att ha hög aktivitet på sidan, samt många ord ut mot google.

Bra artiklar, nya trådar mm… Man kan annonsera i tidningen.

giffan
2009-01-23 09:01
#11

Är det någon som har förslag på artiklar, eller ännu hellre känner att ni vill skriva en egen artikel, hör av er till mig så kan jag lägga ut den här.

Jag skulle gärna vilja läsa om hur det är att hämta ett barn. Väntan och hur man funderar under den långa ganska långa tiden man väntar.

Någon som vill skriva om det??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: