Annons:
Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 2590 ggr
monicaivos
2016-04-09 10:14

adopterad på 70 talet

Hej alla!!

Min man blev adopterad från Pongsawats barnhem i Bangkok 1975 och vi "halkade in " på en dokumentär på youtube som handlade om detta . "Barn till varje pris". En chockartad information och undrar om någon här vet hur man kan få reda på mer? Finns det nån här som kollat om er adoption är som den ska och att det verkligen är era föräldrar som står på papperna. Hoppas på att få lite användbar information av någon ….

Annons:
frejaspluto
2016-04-09 19:45
#1

Jag är hemskt ledsen men ca 75 % är bara falska adoptivpapper som många har idag. Pga av unga föräldrar utomäktenskapliga, mixad , dvs olika ursprung från föräldrarna. Adoption under tvång. Jag är korean och pappa från Canada. Min pappa träffade mamma och hon blev på nocken. Pappa jobbar inom militären han åker. Mkt, mer … Lång historia. Jag har kontakt med mina biologiska föräldrar sen när jag var liten, baby. Ej sluten adoption. Bangkok är en utav länderna som står högst upp i listan av förfalskade papper. Jag skulle börja med moderna sättet Facebook är stort nätverk. Sök i thailändska föreningar, privatpersoner mm. Sen old school. Sök på Skatteverket om dig först . Efter det tar du det namnet som du hittar och skriver till thailändska ambassaden. Skriv korrekt, , hjärtligt, ärligt.

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Upp till toppen
Annons: