Annons:
Etikett07-att-söka-sina-rötter
Läst 1614 ggr
Anna82Nilsson
2013-11-11 15:40

Berätta om mötet med biologisk familjemedlem?

Hej,

Mitt namn är Anna Nilsson och jag skriver här i egenskap av etnologistudent vid Södertörns Högskola i Stockholm.

Jag söker intervjupersoner till min B–uppstas som handlar om hur mötet med en biologisk familjemedlem påverkar synen på familj och släktskap för en adopterad person.

Jag söker 5 personer som är adopterade och som har träffat en eller flera personer från den biologiska familjen och vill berätta om mötet.  

Eftersom att jag själv bor i Stockholm är det bra om även intervjupersonerna gör det. Intervjun tar cirka en timme och man kommer att vara helt anonym.

Om du är intresserad, eller om du vill veta mer om vad min uppsats handlar om, går det bra att ringa eller mejla mig: anna.ingert.nilsson@gmail.com, 070–993 17 78

Anna Nilsson

Annons:
giffan
2013-11-13 00:40
#1

Hoppas du hittar några som kan vara intresserade. Får vi andra ta del av resultatet sedan?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Anna82Nilsson
2013-11-14 16:08
#2

Javisst det får man. Uppsatsen blir en offentlig handling när den är färdig och kommer att finnas på Södertörns högskola. Vill man, kan man såklart kontakta mig för ett ex. Det är också därför som jag vill poängtera att alla som medverkar är anonyma.

Anna Nilsson

Upp till toppen
Annons: