Annons:
Etikett02-att-adoptera
Läst 2268 ggr
leemland
2013-03-13 20:27

Adoption idag...

Hejsan, 

Jag är inte själv adopterad men hoppas det går bra att jag skriver ändå :) Har några frågor som jag hoppas ni kanske kan besvara :) 

Hur ser det ut på "adoptionssidan" idag? Kan singlar adoptera? Kostnader? Vilka organisationer finns de? Vill någon berätta mer om hur en adoption ser ut(om någon vet)? 

För några år sedan började jag tänka på adoption och bestämde mig mer eller mindre att jag faktiskt vill/ska adoptera. Jag har fortfarande lika starka åsikter i ämnet, men har hört att om man kan få barn den biologiska vägen så får man inte adoptera. Stämmer det? 
Förresten så dröjer det några år innan detta blir aktuellt, men man kan ju aldrig få för mycket info ;) 

Ursäkta för ett lite rörigt inlägg men hoppas någon vill svara :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
giffan
2013-03-14 20:37
#1

här

Här kan du läsa lite om det.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

leemland
2013-03-17 13:09
#2

Tack, men jag kommer ingenstans, de står att den inte hittade sidan ..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
2013-03-24 14:09
#3

Jag kommer inte in på länken ..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

giffan
2013-03-24 19:20
#4

#3 kolla nu om det går bättre, annars sök på sajten efter ensam+ adoption

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

leemland
2013-03-24 21:33
#5

#4 Den funkade inte men jag ska göra som du sa :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Upp till toppen
Annons: