Annons:
Etikett15-om-sajten
Läst 2954 ggr
giffan
10/11/12, 8:29 AM

HJÄLP!!....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

….Behöver jag på sajten

Det finns ett aktivitets index som visar hur aktiv sajten är. Vårat här på adopterade lyser rött och är nere på 14.

Jag själv är inte så bra på det här med artiklar… Vill ni skriva och berätta något, så kan ni skicka till mig, så lägger jag ut och ni behöver inte stå med erat egna namn…

Hoppas på lite hjälp att driva sajten framåt då jag tror den behövs.

---

TUSSILAGO

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
10/16/12, 3:04 PM
#1

Ingen??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

deeremf
10/17/12, 6:08 PM
#2

Är det skadligt för siten om den ligger på rött för länge?

giffan
10/18/12, 9:41 PM
#3

#2 Nja skadligt.. Eller jo det kan man ju säga, för om man kommer in som ny, och inte ser att någon skrivit något nytt, inga bra bilder att titta på och inget intressant att läsa, då kommer man kanske inte tillbaka.

Men här är det ju lite svårare saker man kan prata om, och då väljer kanske många att läsa och inte skriva… så sajten kommer säkert få vara kvar. Annars har dom som driver hela iFokus sagt att sajterna ska fylla en viss aktivitet för att få vara kvar.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

lillsandra
10/23/12, 8:22 AM
#4

jag kan försöka hjälpa till. Om du vill.

giffan
1/7/13, 12:10 AM
#5

Jag känner att jag inte orkar hålla liv i sajten, finns det ingen som har lust att hjälpa till??

Den här sajten behövs verkligen för så många (tror jag) Men aktiviteten är super låg…

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[trubaduren]
1/19/13, 6:45 PM
#6

giffan Glad

Hej här är en återvändare till i fokus som vart med lite grann Flört

Jag tänker så här att exempelvis ta in nya medisar i ditt gäng,en har ju slutat så att friska upp med nya medisar som känner glöden att skriva där har du en god start.

Klart du får fart på sajten igen,tro mig jag har vart med förr på i fokus och möttes av ett aktivitetsindex på 24 Skäms då var det lågt minsann men det kom upp i 6000 och då var det en helt dold sajt för allmänheten.En sajt som bara inskrivna kunde se.

Oj nu går jag igång ser jag men lite draghjälp är att ta in nya medisar.Jag kan ställa upp och skriva både artiklar och trådar som medis eller enbart medlem.

Kort om mig nu som skrivit så mycket Skrattande

Adopterad och verkligen vet både fördelar och nackdelar med alltihiop.Bhöver du en ny medis giffan,då finns jag så ny jag är på forumen igen efter erfarenhet med att driva forum på i fokus.Vi kan få stooor fart igen Cool däremot Sajtvärd vill jag aldig bli igen Skrattande

Annons:
giffan
1/20/13, 5:26 PM
#7

#6 Går inte skriva till dig. PM..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
3/6/14, 4:07 PM
#8

Behöver fortfarande hjälp. Sajten ligger dold mest nu då aktiviteten är för låg. Kan det vara så att det e jag som har fel? Behövs inte sajten adopterade? Jag vill inte tro det, men vi behöver hjälpas åt att få en aktiv sajt där flera kan få veta hur det är att vara adopterade. man kan skriva anonymt på den här sajten då vet ingen vem som skrivit om det är något känsligt

Så kom igen nu och få sajten levande!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Elena-Maria
4/6/14, 4:49 PM
#9

Jag vill gärna hjälpa om jag kan. Jag kan dock inte bidra på alla plan eftersom jag själv inte är adopterad. Däremot står jag och min man i adoptionskö. Jag läser allt jag kommer över om adoption och allt runtomkring för att när det väl blir dags kunna vara en sådan god förälder som möjligt. Att läsa adopterades egna tankar och erfarenheter känns väldigt viktigt.

Fred och god växt!

giffan
4/6/14, 7:21 PM
#10

#9 Du är verkligen välkommen!! Titta runt på sajten sen får du gärna tala om vad du tycker saknas. 

Artiklar behövs ju alltid för att få sajten levande… och ibland kanske vi adopterade kan känna oss bittra, så några bra sidor behöver ju oxå komma fram. Och hur det är att planera inför en adoption behöver säkert många få läsa om.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Elena-Maria
4/7/14, 7:54 PM
#11

Ja, jag har ju inte hunnit med att gå igenom så mycket än men jag ser fram emot att läsa. Ska säkert kunna dela med mig om hur det är att planera och så med :)

Fred och god växt!

Lina Strindlund
4/15/14, 10:28 PM
#12

Jag hoppas verkligen sajten få vara kvar! 

Vad kan jag hjälpa till med? Jag läser en del inlägg, svarar. Jag skrev nyss ett inlägg och hoppas få svar! skriver gärna mer inlägg.

Jag är intresserad av att adoptera och har bekanta som är adopterade.


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

giffan
4/15/14, 10:55 PM
#13

#12 Tack Lina

Sajten kommer vara kvar, men den är svårare att hitta om den ligger dold.

Det bästa vi kan göra är att skriva mycket i trådarna, och skapa nya trådar. Artiklar ger hög aktivitet osv.

Har du förslag på vad som behövs på sajen så är du välkommen med dom förslagen.

Tävlingar kan vara trevligt ibland… så även förslag på sånt är bra.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Lina Strindlund
4/25/14, 1:11 AM
#14

OK :)


Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.

Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro. 

Upp till toppen
Annons: