Etikett01-att-vara-adopterad
Läst 1156 ggr
[Murmi]
2013-04-30, 18:53

Stöd Sökes sos

Jag är ny här på adopterade.ifokus.se, jag kom hit för femton år sedan och känner mig fortfarande nästan lite utanför. Jag blev adopterad från Belgien och undrar om det finns någon där ute som kan tänka sig prata lite om hur det är att inte vara svensk. Stöd sökes 

/Lina

giffan
2013-05-02, 08:27

Hej Lina och välkommen hit. Vad för stöd söker du? vill du ha någon att skriva med?

Vi är många här som känner som du, alla från olika länder. Kolla runt i dom trådar som finns här på sidan så kommer du hitta flera som behöver någon att prata med. Antingen kan man byta mail med varandra och skriva så, eller helt öppet här på sidan. Vi har även en dold grupp där man kan få vara med och skriva utan att alla andra kan se. Säg till om det kan vara något för dig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

deeremf
2013-05-10, 10:33

Hej

Jag tror jag vet vad du går igenom, gick själv igenom ganska mycket då jag var yngre, identitetskris osäkerhet på vem man är och att ständigt leta efter en plats där man hör till.

Om du känner för det och känner du behöver prata med någon så är det bara att slänga iväg ett PM.

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

Upp till toppen