Ska ni göra något speciellt i augusti eller har ni någonting planerat?
Själv så börjar jag sista ring nu den 21 augusti, känns mäktigt och stort faktiskt. Så för min del blir det nog bara massa förberedelser, lite shopping kanske, nya skor lite nya kläder ny väska pännor block ja massor skol saker.. Sen så hade jag tänkt umgås lite extra med syrran då hon flyttar till stockholm i början av september så vi kommer nog också hänga en del.. Sen ska jag träffa min psykolog och snacka ut lite, har en hel del att prata om.. Suck! Annars ska jag bara vila ut till skolan.. Sista året nu, go!!
Min lilla thea hälsar också här brevid mig..
Va är det redan aug. :-) nä jag skojade. men tiden går rätt fort ibland. ungarna ska på handbolls Camp och sen är det högstadiet som gäller för dom. så det blir att försöka hinna med att köpa lite skor mm. sen ska man hinna allt man inte gjort under sommaren. måla lite väggar mm. om jag hinner.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Jag börjar studera igen den 20e augusti. Ska plugga i 4 år till teckenspråk- och dövblindstolk. Väldigt nervös inför skolstarten. Nya människor, klasskompisar och sambos (kommer bo på internat).
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Jag har inlett min andra semester vecka. Men har inplanerat några resor, en ny tatuering, bio och sen börjar jag på sociologi utbildningen
# ängel och döskalle
sj då?
Modiga ni är som gör tatueringar. Har länge velat ha en, men kan aldrig bestämma mig för vad…
~ Anneli ~
#11 tack. men det är inte min första så inte längre så nervös. mer otålig. haha
Jag ville en gång ha min hund som tatuering, men just den bilden har kommit bort, hittar jag den kanske det blir hon…
Jag älskar ju älgar… så en älg kunde ju oxå tänkas… visa bilder om ni har något förslag ;)
~ Anneli ~
#14 11 st
#16 Oj… det va många
~ Anneli ~
#17 haha, allt beror på vad man jämför med :)