Annons:
Etikett10-medlemspresentationer
Läst 2651 ggr
MajaL
2011-02-22 16:00

Hej på er!

Tänkte bara säga hej till alla er medlemar!

Jag är ny Medarbetare och finns här för er. Jag är själv inte adopterad men kommer själv att ansöka om att adoptera när det blir dax att tänka på sådant. Detta då jag själv inte kan få biologiska barn. Samt att jag tycker det känns som en bra sak, att ge ett barn en egen familj, som är i behov av det.

Vem är jag då?

Jo jag är en samhälls och miljöintresserad tjej på dryga 18 år. Bro på landet med föräldrarna och djuren på en liten, mycket liten, gård i Skåne.

Jag är ett "moraltroll" brukar jag säga. Med det menar jag att jag brukar försöka resonera på ett moraliskt sätt kring alla problem jag stöter på i vardagen.

Jag har ett stort djurintresse och jag har även ett stort fotointresse. Jag har en nikon d300, digital systemkamera, med diverse oblektiv, linser och tillbehör. Driver även en blogg som just nu är under renovering. Den ägnas dock åt samhälls och miljöfrågor. Inga outfits minsann! Jag har skrivit en fakabok om kaninskötsel också.

Så både skrivandet och fotandet är ett stort intresse, som jag hoppas få jobba med fram över.

Jag finns här för er som sagt. Är det något ni undrar eller vill prata om så finns jag både här på forumet dagligen , samt på PM.

På återseende! :)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Annons:
giffan
2011-02-23 00:29
#1

Välkommen hit. En bra presentation av dig tycker jag. Hoppas du ska trivas här.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

MajaL
2011-02-24 12:01
#2

Tack så mycket, hoppas jag också. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

 

 

 

Upp till toppen
Annons: