Etikett16-undersökningar-forskning
Läst 2149 ggr
pinocchio
2011-02-14, 18:47

Presentation & förfrågan

Hej.

Ett sådant här forum har jag letat efter! Jag är en tjej på 30 år och adopterad från Sri-Lanka. Jag studerar på universitetet till en fil kand i pedagogik med inriktning personal och arbetslivsfrågor.

Jag ska nu avlägga min kandidatexamen i något pedagogiskt ämne och eftersom jag är adopterad föll det sig ganska naturligt att det var just det här med adoptivbarn som jag ville undersöka.

Syftet med min studie kommer vara att ta reda på hur adoptivbarn med annat etniskt utseende klarar sig i det svenska samhället.

Jag söker andra adopterade med annat etniskt utseende som kan tänka sig ställa upp på intervjuer och enkätundersökningar.

Hör av er om ni är intresserade av att delta i min studie om adoptivbarnen i SverigeGlad

giffan
2011-02-15, 22:06

Hej och välkommen!

Hoppas att du kan hitta någon som vill vara med. Tyvärr så ser jag så svensk ut som man bara kan…såå. Men det finns säkert någon som vill vara med.

Är man anonym eller måste man gå ut med namn?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

Trixyman83
2011-02-15, 23:58

Tjena jag kommer oxå från Indien.  Och undrar lite vad det är för Frågor som du vill ställa =).

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

[ceder88]
2011-02-16, 21:15

Kull och se dig Trixyman :) ni andra också förståsCool

Trixyman83
2011-02-16, 22:13

Ok Man tackar =)

MajaL
2011-02-22, 16:07

Väldigt trevligt initsiativ! Lycka till med undersökningen och varmt välkommen hit! Glad

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Upp till toppen