Annons:
Etikett19-ot-off-topic
Läst 1986 ggr
BarbieBrownHair
2010-09-13 20:18

Hjälp mig!

Hej alla!

Just nu har jag en mus den andra dog för 20 dagar sen så nu har jag bara Bosse kvar…Och Bosse är 1 år 1 månad & 13 dagar så han är rätt gammal och kan gå bort när somhelst…& efter det ska jag skaffa ett nytt djurGlad Först ville jag ha en hamster men nu har jag ångrat mig så jag vill ha marsvin eller kanin ! Och om jag köper marsvin ska jag ha 2 st om det blir en kanin så 1 st…Jag har redan haft en kanin förut så jag är rädd att den nya kaninen påminner för mkt om sebastian(förra kaninen) så därför tänkte jag marsvin…& jag ska för första gången åka ställa ut djuret på utställningar Skrattande för jag tycker det verkar så kul! & skaffar man kanin finns det mer utställningar i örebro men marsvinutställningar är mer utanför örebro…alla tycker kanin men jag vet inte!

vad tkr ni? Förvånad

Annons:
giffan
2010-09-13 23:56
#1

Du har inte tänkt på att testa söka svaret på dina frågor på kanin iFokus? eller på mus i fokus?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

BarbieBrownHair
2010-09-14 09:40
#2

Men asså när man lägger ut ett inlägg så visas det på marsvinifokus,kaninifokus & i musifokus…visste inte du det?

giffan
2010-09-14 14:45
#3

#2 Nä om du skriver ett inlägg här på adopterade, visas det bara här på den här sajten. Så om du vill nå ut till djursajterna så måste du lägga samma tråd där oxå. Du ska se att du kommer få flera svar då.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: