Etikett18-övrigt
Läst 2036 ggr
giffan
2010-03-23, 23:42

Dra ett kort.

Törs du spå dig? Här är en länk där man blir spådd av kort…

En kul grej, vet inte om det fungerar. Testa och tala om vad det står på ditt kort.

Ta ett kort här

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

AnneN
2010-03-24, 23:27

Ditt kort :

Två Stavar

Två Stavar

Du har hela världen i din hand, alla möjligheter med dig, du har kontrollen. Balans skapas, lugnt och tryggt möter du förändringar, visar auktoritet utåt vilket medföljer en viss respekt ifrån människor runt omkring dig. Här tas beslut rörande arbete och eventuellt eget företag, samarbeten fungerar smidigt, kanske träffar du på en ny samarbetspartner.

Hmmm… nja… eb´n del kan kanske stämma lite men inte allt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

giffan
2010-03-24, 23:29

#1 Fast det lät ju rätt spännande ju. Ny samarbetspartner, kan det vara nya hunden?

~ Anneli ~ 

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

giffan
2010-03-24, 23:31

Mitt kort:

Fyra i svärd visar på en tid av vila och återhämtning, kanske du upplever en tid då du känner dig orkeslös och håglös. Nu är det inte dags att agera utan att avstå. Detta är en tid då mycket står mer eller mindre stilla.

~ Anneli ~ 

AnneN
2010-03-24, 23:43

Någon kontroll tycker jag inte alls att jag har på något just nu, men det är rätt skönt att jag har lyckats släppa kontrollen ett tag och se att jag lever ändå.

Har dock funderingar på att starta eget företag men är osäker på det.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

giffan
2010-03-24, 23:47

Du ser… korten har inte helt fel iallafall!

jag drog ett kort igår, då stog det att någon skulle ge mig något stort, typ pengar eller något av större värde. Undrar vad det kan vara.

~ Anneli ~ 

[iurochskur]
2010-03-25, 09:07

Mitt kort för idag:

En ny idé föds på det mentala planet och du känner för att agera direkt. Här finns styrka, logik, rättvisa och mental klarhet. Avgörande och viktiga beslut kan vara på tapeten, stora saker på gång, du har kraft medvetenhet med dig. Du är redo att agera på din första impuls/ide som ess i svärd symboliserar.

Mina tankar kring det:

Stämmer nog då jag tagit en del beslut som är ganska stora. Vi får väl se hur det går sen.

giffan
2010-03-25, 09:08

#6 Spännande!!

~ Anneli ~ 

giffan
2010-03-25, 12:49

Mitt kort för idag

Lyckans Hjul

Lyckans hjul visar på att livet går upp och ner, man möter motgångar och medgångar, allt är en del av livet. Livet kan vara svårt att förstå sig på, vi alla är underordnade krafter omkring oss som vi inte alltid har kontroll över. Lyckans hjul visar på dessa krafter, må det vara ödet, moder jord eller gud. När detta kort kommer upp i en läggning visar det ofta på att vi blir påverkade utifrån ifrån saker som står utanför vår kontroll. Kortet visar på en vändpunkt att saker och ting börjar rulla igång men vart det slutar är inte säkert än så länge. Vissa tolkar detta kort som att man har tur, fortuna.

~ Anneli ~ 

[iurochskur]
2010-04-04, 09:18

Hittad…(tror jag är alien skadad nu).

[iurochskur]
2010-04-06, 17:08

Fem stavar

Här möter du tufft motstånd på vägen och kan uppleva maktlöshet och frustration i din situation. Kanske är du arbetslös och är frustrerad över det eller så har du för mycket att göra. Det finns rivalitet i din närvaro och du upplever stress och press utifrån. Det positiva är att du nu kan testa dina gränser och utmana dig själv och andra. Du blir utmanad och pushad ifrån folk utifrån och blir påverkad genom att gå upp i varv. I en relation kan det innebära konflikter, missämja och ilska. Är du singel kan du uppleva frustrationen med att försöka finna den rätta och kan lätt jämföra dig med dina rivaler.

Mitt kort för idag.

giffan
2010-04-06, 20:53

#10 Oj vad blir det av detta tro??

~ Anneli ~ 

giffan
2010-04-27, 21:04

Tyckte jag behövde ett kort idag…

<!-- document.write(cardname[pick3]) //--> Tre Mynt
<!-- document.write(meaning[pick3]) //--> Du är skicklig på det du gör och blir uppskattad av folk runt omkring dig. Du är bra på att samarbeta i grupp och är bra på att kommunicera. Det görs upp planer inför framtida jobb/karriär som kan innebära en kurs eller annan utveckling av dig själv på er arbetsmässigt plan. Nya upplevelser, du kanske får lära dig något nytt, du tar examen och går vidare i yrket. Kortet visar även på befordran. Kärleksmässigt visar detta kort på att en relation står inför en utveckling till att bli djupare och mer seriös. Det kan visa på att sökandet är slut och att man går in i en seriös relation. Kriser blir lösta och relationen utvecklas vidare.

~ Anneli ~ 

Upp till toppen