Etikett02-att-adoptera
Läst 2743 ggr
giffan
2010-03-07, 01:25

Angelina Jolie adopterar en baby - utan Brad Pitt

Hon har gjort det förut och är redo att göra det igen.
Angelina Jolie planerar nu att adoptera ett barn från Syrien.
Men den här gången utan Brad Pitt, skriver brittiska tidningen OK! i sitt kommande nummer.

http://www.expressen.se/noje/fredag/1.1776020/angelina-jolie-adopterar-en-baby-utan-brad-pitt

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus 

Ceciliaolucifer
2010-03-16, 18:26

Jag förstår inte grejjen med att adoptera så många barn? Dom har en drös med ungar, varför samla på sig ett helt fotbollslag?

Får dom ett bekräftelsebehov av att adoptera eller är det pressen och all uppmärksamhet kring det som dom vill ha? stärker det deras image?

giffan
2010-03-16, 23:08

#1 Jag tänker precis så som du. Kan man hinna tahand om så många barn själv? Alltså på riktigt ta hand om dem, med allt vad det innebär att adoptera.

Förstår egentligen inte hur de kan bli godkännda att få adoptera så många barn. Sen undrar jag om de inte måste stå i kö lika länge som alla andra som vill adoptera…?

~ Anneli ~ 

Starta en egen diskussionssajt!

För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...

Kom igång på några minuter. Gratis förstås!

Ceciliaolucifer
2010-03-16, 23:20

Hur dom blir godkända? förmodligen är det pengar som styr det mesta. Jag vet ju inte hur det går till, men oerhört smidigt och enkelt verkar det som :)

giffan
2010-03-16, 23:30

#3 Jo fast det är ju rätt så mycket fel, för det finns dem som kämpat i mång aår och skulle vilja adoptera som kan ge ett bra hem. Så ska några som dem bara styra förbi för att de råkade ha pengar… nä det där e riktigt illa tycker jag.

~ Anneli ~ 

papa-bear
2010-03-21, 15:37

madonnas senaste försök gick väl till som så att hon betalade direkt till familjen, eller minns jag fel?

giffan
2010-03-21, 15:56

#5 Hur fungerar det med papper å sånt då? Det låter mera som att man "köper" ett barn då.

~ Anneli ~ 

[iurochskur]
2010-03-25, 09:08

Varför blir man inte förvånad över att hon gör det…

Upp till toppen