Annons:
Etikett15-om-sajten
Läst 1120 ggr
giffan
2013-10-07 21:41

Sajten syns inte.

Sajten har de senaste 14 dagarna haft ett aktivitetsindex under 100. Det betyder att aktiviteten är så låg att den anses vara vilande. Därför har iFokus automatiska system flyttat sajten till vilande sajter. Rent praktiskt fungerar sajten precis som tidigare. Skillnaden är att den inte visas i listan Intressesajter nertill på alla sidor, utan i listan Vilande sajter. Den syns inte heller i inloggade medlemmars lista “Mina iFokus-sajter” om de inte har sajten som favorit.

När sajtens aktivitetsindex når 100 eller mer flyttas den tillbaks till listan med Intressesajter. Du kan med andra ord ganska enkelt påverka detta genom att skriva nya eller kommentera gamla inlägg och artiklar på sajten.

Det betyder att vi inte syns som sajt för nya, och då är det svårare att få andra adopterade att hitta sajten.

Jag hoppas och önskar att ni vill hjälpa mig att få fram sajten igen. Små kommentarer är bättre än inga kommentarer

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
giffan
2013-10-07 21:55
#1

Nu skrev jag lite i tre olika trådar och vips så ligger vi över 100!! Så kom igen, skriv lite nu och då. ❤️

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
2013-10-10 10:41
#2

Ligger fortfarande över 100.

Bra fortsätt så!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Upp till toppen
Annons: